2013. augusztus 18., vasárnap

1. díj

Sziasztok!Az oldal megkapta az első díját amit nagyon köszönünk Netty-nek.Nagy örömmel tölt el,hogy ezt megkaptuk. :D


Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj a 10 kérdésemre!
3. Írj 10 kérdést!
4. Küldd tovább 10 embernek!


10 dolog rólam~Lilly J.:
1.Directioner vagyok.
2.Van egy kiskutyám Puszedli.
3.A tánc az életem.
4.Nincs barátom.
5.Szeretem a Nutellát és a csokit.
6.Nem tartom magam szépnek.
7.Én csinálom a blog kinézetét (az őszi már kész is van).
8.Demi Lovato a példaképem.
9.Reggelente nagyon nyűgös vagyok szóval akkor jobb nem hozzám szólni.
10.Huncut vagyok. :3

10 dolog rólam~Sz.Sandy :
1.Okos vagyok és szerény.
2.Imádok énekelni.
3.Szeretem a csokit és a Nutellát.
4.Imádom a kollégámat.
5.Néha beszélek álmomba.
6.Sokszor köcsögösködök.
7.Legjobban a szemem tetszik magamon.
8.Szeretek rajzolni.
9.Az LB-m a testvéremnek tekíntem.
10.Göndör a hajam,de utálom.

Válaszaink:
1. Eddig hány díjat kaptál?
Lilly J.:Ez az első. :)
Sz.Szandy:Ez az első :)

2. Mi a legnagyobb álmod?
Lilly J.:Hogy színésznő vagy táncos leszek.
Sz.Sandy:Hogy énekesnő leszek.

3. Kedvenc meséd? :3
Lilly J.:A szépség és a szörnyeteg :D 
Sz.Sandy:Bambi :3

4. Kedvenc színészed?
Lilly J.:Rebel Wilson :)
Sz.Sandy:Channing Tatum :3

5. Melyik az a weboldal, amit a leggyakrabban látogatsz?
Lilly J.:Facebook :D 
Sz.Sandy:Facebook :D

6. Hobbid?
Lilly J.:Tánc  és olvasás :3
Sz.Sandy:Éneklés és tánc :)


7. Példaképed?
Lilly J.:Demi Lovato ♥ (Igaz már írtam) 
Sz.Sandy: Anastacia :D

8. Hány évesen kaptad az első telefonodat?
Lilly J.:Nem tudom régen volt már,de azt hiszem negyedikes lehettem :)
Sz.Sandy:7 évesen :)

9. Hány éves vagy?
Lilly J.:15 leszek :)
Sz.Sandy:15 leszek :D

10. Volt már olyan, hogy elnevezted az egyik tárgyadat?
Lilly J.:Csak plüssöket :)

Sz,Sandy:Nem :D 

A 10 kérdésünk
1.Szereted a Szent Johanna Gimit? 
2.Szereted a One Directiont?Ha igen ki a kedvenced?
3.Mióta blogolsz?
4.Mi/ki adja neked az ihletet a történethez?
5.Szereted a vattacukrot?
6.Szereted a nutellát?
7..Szerinted miért ítélik el a homoszexuálisokat?
8.Ha nem lenne áram,abba belehalnánk?
 9..Mi lenne az,amit magaddal vinnél egy lakatlan szigetre?
10.Ha valamiben híres lehetnél,mi lenne az?

Akiknek küldjük

Csak ennyinek tudjuk tovább küldeni :) Még egyszer megszeretnénk köszönjük a díjat! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése