2013. július 15., hétfő

#1.könyvajánló Kendar Blake:Vérbe öltözött Anna


A történet egy 17 éves fiú Cas szemszögéből olvashatjuk aki szellemvadász.Cas és az anyukája-aki boszorkány-új városba költöznek,ahol a fiúnak meg van az első küldetése elkapni Vérbe öltözött Annát.
Fiú két barátot szerzett a köny alatt Thomast-aki ért a mágiához-és Carmelt a suli üdvöskéjét.

Carmel elhívja egy buliba Cast ahol pár bulizó gyerekkel együtt elmennek Vérbe öltözött Anna házához,ahoz a házhoz  ahová belépsz nem jössz ki többé.
Cast egy fiú belöki házba de Anna nem bántja viszont a másik fiút szét tépi.Ezek után Cas többször is vissza megy a házhoz és beszélget Annával.
Még történnek dolgok de nem fogom teljesen leírni a könyv tartalmát,ha ennyiből érdekesnek tűnt olvasd el....

Az én véleményem:Nekem nagyon tetszett,igaz néha kicsit furákat álmodtam emiatt de nagyon tetszett a könyv.A története egyedi,még nem halottam ilyen sztoriról.Mindenkinek csak ajánlani tudom,egyett mondok a könyvön nem csak félni hanem sírni is lehet.

a könyv:10/10-számomra,leheth,hogy nem fejtettem ki teljesen a történetet de nem is szabad hiszen akkor nem lenne izgalmas olvasnotok

Ui:A könyvnek van második része: A rémálmok lánya 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése