2013. július 11., csütörtök

"A lap megnyitott"

Sziasztok!

Szeretnék pár mondatot szólni a blogmagazinunkról.
Na szóval az egész úgy kezdődött,hogy nézegettem a netet és egyszer csak belém hasított ezaz ötlet.Sokáig gondolkodtam rajta.Meg kérdeztem Fannit az egyik írót,hogy benne lenne Ő benne volt.
Aztán gondolkodni kezdtem a néven,aztán egyszer csak véletlenül rá kattintottam Katty Perry egyik számára a Teenage dream,de nekem kicsit hosszú volt ezért lettünk Teen Dream.
Aztán a kinézeten kezdtem el gondolkodni.Nem tartott sokáig míg a nyár felé terelődtem hiszen nyár van.Úgy döntöttem,hogy év szakonként váltóztatni fogom a kinézetet.

A blogmagazin 3 szerkesztővel indul,én vagyok a Főszerkesztő még ha a többiek nem is tudják.

Na szóval a szerkesztők:

  • Lilly J.-főszerkesztő
  • Fanni Őri-szerkesztő
  • Angel Bright-szerkesztő


Jó olvasást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése